您的位置:首页 > 服装鞋帽 > 童装 > 8.14..我的心情!

8.14..我的心情!

luyued 发布于 2011-07-01 06:15   浏览 N 次  

今晚我好五开心,先会系博客度写下自己的心情...

今日我既工作覺得好忙~連坐系辦公室裏面既時間都好少...

坐系度開完單又要跑跑~2樓到7樓~來來回回地走!

好忙碌的工作讓我覺得自己過得好快..

收工的時候已經系6點啦~。~開到90公里的車速~番屋K..用佐好短好短的时间..

人地会觉得我开得好快..但是我自己觉得无FEEL..可能系出过事的原因吧!

我开快车既原因系风可以吹到让我的眼泪出来...

呢段时间我真系撑得好累好累......

我曾经系个QQ签名个度佐一句我.."ㄗs:今天我终于忍不住泪水...我为工作而哭..! 真的好累了..我想消失 ~有谁会鼓励我?"><

健哥就复佐我一句::“大个囡…啦!好多野要学识自立。自己要点就点咯…心里总有个参数!只系挂住逃避成日都…唉。”

我真系大个囡了..要识淋..要独立!..独立我曾经想自己识着出去住宿..但是我做五到的..因为我会想家!

我系一个好依赖的女籽....但是我又系一个好识将心比心的人!

呢一份工作我会努力..做下去!因为刘生讲过一句"系民森嘉乐而里面做过跟单,无论去到边度都会企得住"!

你地知点解甘既麻..系因为无论工作能力还是人际关系..都学到出面体会不到的!大集团里既人际关系真系好复杂...

呕心斗角...双面人!....我岩岩出来先出来一年就体会佐好多...体透了好多...

R淑会坚持住的!

8月16日..就系七夕...这一年..对与我来讲...系一个人...

其实我真系好想有人陪我过...

个晚都系选择佐开OT自己过算啦!

系度提前祝所有既人:"情人节快乐,幸福!"

图文资讯
广告赞助商